keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Pelleilyä

Olen hautonut jo aikoja sitten tilaamaani Polish Me Sillyn (aikaisemmin tunnettu nimellä Lush Lacquer) Clowning Aroundia. Tunsin jo entuudestaan kyseisen lakkamerkin, mutta kun Wasting Lifestylessä lakkailtiin sillä ihanat liukulaiset, olin myyty. Neon glittereitä kirkkalla pohjalla, kyseistä ostosta ei tarvinnut sen kummemmin alkaa perustelemaan, minä vain yksinkertaisesti tarvitsin sen. Lakan kotiuttikin minulle talouden kaksilahkeinen, kun väänsin parhaan koiranpentu ilmeen ja selitin miten elämäni ei olisi sama ilman sitä. Lakka saapuikin viikossa luokseni ja ulisin innostuksesta kun sain pidellä sitä viimein tassuissani. Niiiiin ihana! Tiesin myös heti että tämä olisi justiinsa passeli vappu kynsiin. 

Alle laitoin kerroksen tai kaksi OPI Alpine Snowta, sillä tulin siihen tulokseen että valkoisella pohjalla kaikki glitterit pääsisivät oikeuksiinsa. Päälle laitoin kaksi kerrosta Clowning Aroundia. Viime hetkellä huitelin vielä mattapäällyslakan ja voilà! Minun mielestäni kynsiltä uhkuu oikein kivaa vappu vibaa.


Tästä tuli tosiaan varsin uniikki yksilö lakkakokoelmaani, ja kyllä tykkäilen tätä täysillä.
Mukavaa vappua kaikille ja ottakaa iisisti siman kanssa!


2 kommenttia:

  1. Tosi kivat pellekynnet! Mukavan raikkaat valkoisella pohjalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, valkonen pohja antokin mukavasti oikeutta kaikille glittereille ;)

      Poista